معرفي برترين توكن هاي هواداري

با ما ثروتمند را تجربه كنيد

معرفي برترين توكن هاي هواداري

۴۰ بازديد

اگر هم از طرفداران ورزش و هم از علاقه مندان به رمزارزها هستيد، «توكن هاي هواداري» مي تواند براي شما جذاب باشد. به طور خلاصه، توكن‌هاي هواداري، ارزهاي رمزنگاري شده هستند كه مزاياي عضويت انحصاري را براي ليگ‌هاي ورزشي، تيم‌ ها و گاهي اوقات حتي بازيكنان منفرد در اختيار دارندگان قرار مي‌دهند. آنها توسط سازمان هاي ورزشي ارائه مي شوند و مي توان آنها را در انواع پلتفرم هاي مبادلات رمزنگاري خريداري كرد. اين دارايي‌هاي رمزنگاري هنوز نسبتاً جديد هستند اما در حال حاضر خود را به عنوان آينده اقتصاد ورزش معرفي مي‌كنند بنابراين، برترين توكن هاي هواداري براي سرمايه گذاري در سال 2022 كدامند؟

يكي از ويژگي هاي اصلي فن توكن ها يا توكن هاي هواداري اين است كه به دارندگان اين امكان را مي دهد تا در مورد موضوعات مربوط به تيم ورزشي مورد علاقه خود راي دهند.

فن توكن ها چيست؟

معرفي توكن هاي برتر هواداري

به عنوان مقدمه اي براي بررسي برترين توكن هاي هواداري، اجازه دهيد ابتدا بفهميم كه فن توكن چيست و چگونه كار مي كند؟ توكن‌هاي هواداري دارايي‌هاي رمزنگاري هستند كه به صاحبان آن‌ها امكان دسترسي به خدمات و امكانات مختلف ارائه شده توسط سازمان‌هاي ورزشي را مي‌دهند.

توكن‌هاي هواداري را مي‌توان در انواع صرافي‌ هاي ارزهاي ديجيتال خريداري و مبادله كرد، درست مانند هر ارز ديجيتال ديگري. قيمت هاي توكن توسط فروشندگان تعيين مي شود و سپس در پاسخ به شرايط بازار و ميزان علاقه به يك توكن خاص در يك لحظه معين در نوسان است.

توكن هاي هواداري، به ويژه به دارندگان آنها اجازه مي دهد تا در مورد موضوعات مختلف مربوط به باشگاه ورزشي مورد علاقه خود راي دهند. موضوعات راي گيري ممكن است بسته به تيم متفاوت باشد اما رايج ترين مورد در اين زمينه هستند.

توكن هاي هواداري بدون شك آينده اقتصاد ورزشي هستند، به گونه اي كه طرفداران مي توانند تعامل خود را با تيم ورزشي مورد علاقه خود نشان دهند. با استفاده از ويژگي‌هاي كاربردي ارزهاي ديجيتال، توكن‌هاي هواداري نيز به طرفداران در تصميم‌گيري‌هاي تيمي از طريق راي‌گيري امكان نظر مي دهند. بنابراين، هرچه تعداد طرفداران بيشتري داشته باشيد، قدرت بيشتري در باشگاه‌هاي ورزشي كه به آنها ملحق مي‌شويد، خواهيد داشت.

بياييد جزئيات هريك از توكن هاي هواداري را بررسي كنيم اما قبل از اينكه برترين توكن هاي هواداري براي سرمايه گذاري در سال 2022 را با جزئيات بيان كنيم، بهتر است يك طرح كلي از برترين توكن هاي هواداري براي سرمايه گذاري در سال 2022 را مرور كنيم.

  • Battle Infinity: به طور كلي بهترين توكن هواداري در سال 2022
  • Alpine F1 Fan Token: بهترين توكن هواداري فرمول يك
  • توكن هاي هواداري پاري سن ژرمن يا Paris Saint-Germain Fan Token: محبوب ترين توكن هواداري فوتبال
  • SS Lazio Fan Token: توكن طرفداري فوتبال در حال افزايش
  • توكن هواداري منچستر(Manchester City Fan Token): توكني با قويترين طرفداران
  • توكن هواداري باشگاه بارسلونا (FC Barcelona Fan Token): يكي از قديمي ترين توكن هاي هواداري فوتبال در اين صنعت
  • توكن هواداري آث ميلان (AC Milan Fan Token): يكي از كم ارزش ترين فن توكن ها
  • توكن هواداري سانتوس اف سي (Santos FC Fan Token): محبوب ترين توكن طرفداري فوتبال برزيل
  • توكن هواداري پورتو اف سي (FC Porto Fan Token): بهترين توكن هواداري براي هواداران ليگ برتر پرتغال
  • توكن هواداري اينتر ميلان (Inter Milan Fan Token): توكن هواداران فوتبال با ابزارهاي جالب

10 توكن برتر فن براي سرمايه گذاري در سال 2022 - بررسي دقيق

Battle Infinity: به طور كلي بهترين توكن هواداري در سال 2022

آشنايي با برترين توكن هاي هواداري

Battle Infinity خيلي بيشتر از يك توكن معمولي هواداري است. به طور خلاصه، Battle Infinity يك اكوسيستم بازي رمزنگاري است كه شامل عناصرMetaverse  ،NFT و DeFi بوده و يكي از بهترين بازي هاي ورزشي فانتزي به شمار مي رود و در حال حاضر جزء برترين توكن هاي هواداري قرار دارد.

توكن حاكميت بومي اين پلتفرم IBAT است و در BSC (زنجيره هوشمند بايننس) ميزباني مي شود.

تمام دارايي هاي درون بازي از طريق IBAT ارزيابي مي شوند و بازيكنان مي توانند از اين ارز براي تراكنش ها، استيكينگ و ساير فعاليت هاي درون بازي استفاده كنند.

توكن Fan Alpine F1: بهترين توكن هواداري فرمول يك

توكن بعدي در ليست برترين توكن هاي هواداري، توكن Alpine F1 (ALPINE) است كه يك سكه BEP-20 به شمار رفته و توسط تيم مسابقات فرمول يك، BWT Alpine F1 توسعه يافته است. اين توكن در فوريه 2022 تاسيس شد و در بايننس لانچ پد راه اندازي شد و به دارندگان قدرت راي مي دهد. برخلاف ديگر توكن‌هاي هواداري، ALPINE مجموعه‌اي منحصربه‌فرد از NFTها را نيز ارائه مي‌كند كه كاربران مي‌توانند براي جوايز آن را به اشتراك بگذارند. از ديگر ويژگي‌هاي مهم آن مي‌توان به فرصتي براي ملاقات با تيم F1 و كالاهاي امضا شده توسط تيم‌ها اشاره كرد.

توكن هواداران پاري سن ژرمن: محبوب ترين توكن هواداران فوتبال

نماد هواداران PSG نشان دهنده باشگاه معروف فوتبال پاري سن ژرمن است و در حال حاضر به عنوان محبوب ترين توكن هواداران فوتبال و يكي از برترين توكن هاي هواداري شناخته شده است. اين توكن امتيازات مختلفي از جمله تجربيات VIP، كالاهاي رسمي، قدرت راي دادن براي طراحي جلد FIFA-22 PSG و موارد ديگر را ارائه مي‌كند علاوه بر اين، برخي از مالكان توكن PSG گزارش داده اند كه با بازيكنان اين تيم تماس ويديويي يك به يك داشته اند.

SS Lazio Fan Token: توكن طرفداري در حال رشد فوتبال 

SS Lazio Fan Token

مورد بعدي در ليست برترين توكن هاي هواداري براي سرمايه گذاري، دارايي رمزنگاري SS Lazio است. LAZIO همچنين در ابتدا در لانچ پد بايننس راه اندازي شد. اين باشگاه ورزشي معروف نامي بزرگ در فوتبال ايتاليا است و 7 عنوان كوپا ايتاليا، 2 عنوان قهرماني سري A و 1 جام برندگان يوفا را كسب كرده است.

توكن هواداري منچستر سيتي: توكني با قويترين پايگاه هواداران

درست مانند توكن هاي قبلي، توكن هواداران منچستر سيتي (CITY) نيز بر روي پلتفرم Socios و توسط قهرمان فعلي ليگ برتر انگليس، منچسترسيتي ساخته شده است.

با داشتن يكي از قوي‌ترين پايگاه‌هاي طرفداران در دنياي فوتبال، تحليلگران رمزارز معتقدند كه اين توكن مي‌تواند زماني كه طرفداران بيشتري در مورد پروژه آگاهي كسب كنند، به جايگاه بالاتر و جديدي برسد.

FC Barcelona Fan Token: يكي از قديمي ترين توكن هاي هواداران فوتبال در صنعت

براي آن دسته از شما كه از طرفداران سرسخت فوتبال هستيد، باشگاه بارسلونا واقعاً به هيچ نوع معرفي رسمي نياز ندارد. اين باشگاه نه تنها شناخته شده ترين باشگاه در فوتبال است، بلكه يكي از محبوب ترين برندهاي ورزشي روي كره زمين است. توكن BAR باشگاه بارسلونا بر روي پلتفرم Socios ايجاد و در ژوئن 2020 راه اندازي شد كه آن را به يكي از قديمي ترين توكن هاي هواداران در صنعت تبديل مي كند. مزاياي اصلي نگه داشتن توكن BAR دسترسي به منابع باشگاه، تخفيف در بليط بازي، كالاهاي با نسخه محدود و اطلاعات داخلي انحصاري است.

براي آشنايي با توكن اجتماعي و نحوه كسب درآمد از آن، بر روي لينك كليك كنيد.

AC Milan Fan : پتانسيل رشد بالقوه

توكن هواداري AC ميلان (ACM) دقيقاً در رديف توكن هاي تيم فوتبال جهاني Socios و برترين توكن هاي هواداري قرار دارد.

موارد استفاده ACM تقريباً مشابه ساير توكن‌هاي طرفداري است و شامل دسترسي به كالاهاي با نسخه محدود، فرصت ملاقات با زلاتان ابراهيموويچ و ساير بازيكنان تيم اصلي و قدرت راي دادن است.

باتوجه به شروع خوب آث ميلان در فصل، تحليلگران بر اين باورند كه ACM در حال حاضر يكي از كم ارزش ترين توكن هاي هوادار است و فضاي زيادي براي رشد دارد.

توكن هواداري سانتوس اف سي: محبوب ترين توكن هواداران فوتبال برزيل

سانتوس اف سي از برترين توكن هاي هواداري

سانتوس اف سي (سانتوس) نماد رسمي هواداران باشگاه فوتبال مشهور برزيلي سانتوس اف سي است.

جدا از برخي از امتيازات استاندارد مانند مشاركت در فعاليت هاي تيمي و قدرت راي دادن، اين توكن هواداري امتيازات انحصاري مانند مجموعه NFT، پاداش دادن و دسترسي به GameFi را نيز ارائه مي دهد.

از 23 آگوست 2022، SANTOS با قيمت 14.40 دلار و ارزش بازار آن 62 ميليون دلار است كه آن را به يكي از بزرگترين توكن هاي هواداران از نظر ارزش بازار تبديل مي كند.

FC Porto Fan Token: بهترين فن توكن براي هواداران ليگ برتر پرتغال

پورتو كه توسط FC Porto ايجاد شد، يكي ديگر از برترين توكن هاي هواداري است كه در نوامبر 2021 در شبكه بايننس راه اندازي شد و به همه طرفداران ليگ برتر پرتغال تقديم شده است. تيم فوتبال اف سي پورتو در سال 1983 تاسيس شد و به عنوان دومين تيم ثروتمند پرتغال شناخته مي شود.

با توجه به تعداد زياد هواداران اين باشگاه، پورتو هنوز پتانسيل هاي زيادي براي افزايش ارزش و بازدهي قابل قبول براي سرمايه گذاران اوليه دارد.

جهت كسب اطلاعاتي در مورد توكن هاي PFP مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد.

توكن هواداري اينترميلان: توكن هواداران فوتبال با ابزار جالب

توكن هواداري INTER توسط باشگاه معروف ايتاليايي اينتر ميلان با هدف ارائه تعامل بيشتر به طرفداران با باشگاه ايجاد شد. دارندگان توكن هواداري INTER براي تصميمات جزئي باشگاه، دسترسي به كالاهاي رسمي و ورود به استاديوم از قدرت راي گيري برخوردار مي شوند. اما، يك ابزار جالب ديگر نيز وجود دارد، دارندگان بايد تصميم بگيرند كه تيم در هنگام جشن گرفتن گل ها كدام آهنگ را بخواند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.